יום שני, 13 בדצמבר 2010

המלצה: מיכל לוטן


במסגרת הכתיבה שלי על מוסיקה ישראלית במדור המוסיקה שלNRG , מצטברים על שולחני אלבומים רבים שמסיבות כאלה ואחרות לא יכולים להגיע לכדי פרסום באתר. בחלק מהמקרים מדובר באלבומים מצוינים שבלי עזרה של גלגל"צ או כוכב נולד, מתקשים לקבל הכרה מאמצעי התקשורת. אי לכך, החלטתי להשתמש בבמת הבלוג הצנועה כדי להמליץ מידי פעם על אלבום (או אלבומים) כאלה ולקוות שהם לא ייעלמו אל תהום הנשייה של התרבות הישראלית.

אפתח את החלק הזה של הבלוג בהמלצה על אלבום הבכורה של מיכל לוטן. מעבר לקול הייחודי של מיכל, האלבום הזה מופק בצורה שנשמעת 'אחרת' ותופסת את האוזן. 


מתוך הקומוניקט: "לאחר שנות פעילות רבות במסגרות והרכבים שונים ('שישה נגנים שמחים', 'עלמה קלמה') יוצא אלבום הבכורה של לוטן – זמרת, יוצרת וגיטריסטית אשר מגיל צעיר סומנה כהבטחה גדולה בתחום הווקאלי ואחד הקולות הייחודיים והיפים במוזיקה הישראלית. האלבום הופק מוזיקלית ע"י אדם שפלן, אשר האיר בכישרונו את הייחוד של מיכל. באלבום מתגלה לוטן במלוא הדרה – בנשיותה הכובשת, לצד שורשיה כילדת טבע, דרך התכתבות עם דיוון ג'אז כגון נינה סימון ובילי הולידיי, ואגדות פולק כגון ריקי לי ג'ונס וג'ואן באאז."

עטיפת האלבום


שורה מנצחת:
"If you wanted me once
 It means I'm beautiful
 Or you don't see right"
(מתוך: "If you wanted")

מייספייס

תגובה 1: